Merhaba azizim,

Merhaba azizim.

Halleriniz nicedir? Neler yaptınız görüşmeyeli?

Bizler afiyetteyiz maşallah. İş güç koşuşturmaca. Bakmayın azizim, iş güç dediğime, lafın gelimidir öyle olan. Biz de bir tufana kaptırdık kendimizi gidiyoruz.

Bir de azizim, fark etmişsindir belki, gittiğinden beri çok değiştim, Türkçe klavyem var artık. Güzel de hissettiriyor. Yavaş yavaş akıyor kelimeler, fakat harflerin altından sarkan eklentiler, üzerlerindeki noktalar ve bütünlüğü görmek mutlu ediyor beni. Bir de ‘ğ’ kullanımı var ya, özlemedim desem yalan olur.

Söyleyecek şeyler çok birikti aslında azizim. Elbette var değişen şeyler, fakat bir o kadar da aynı. Muhabbet tıkanıyor ya aslında söylenecek sözler çok olduğunda, bu da biraz öyle azizim.

Mandalina kokusu azizim. Ben hep yaz geldiğinde mandalina kokusunu özlüyorum. Ben sevmem yazı pek aslında, bahardır ben hep âşık olduğumda. Ama bu aralar bahar gelmiyor azizim. Bir küresel ısınmadır, bir sera gazı salınımıdır derken, bana aşk uğramaz oldu azizim. Dedim ya, ben sadece baharda âşık oluyorum azizim. Bakma aslında aşk meşk lafı yaptığıma, ben ki huysuz, kendine bile tahammülü az. Ama keşke baharlar olsa azizim. Boğazdaki erguvanlar için. Sırf onların İstanbul’u pembeye, mora boyadığını görmek için gelse bahar keşke azizim.

Mandalina kokusu da bahardan değil aslında azizim. Ege’de kalbi kalanlardan değilim ben, Egeli olanlardanım. Hakkım vardır özlemeye mandalina kokusunu. Baba ocağı işte azizim. Bazen de baba kokusu mandalina kokusu. Nedense mandalina hep Datça’yı getirir aklıma. Kıvrımı çok yollarının diye değil de ben Ege’den kopalı çok olduğu için Datça görmedim hiç azizim.

O değil de azizim, bizi ayıran mesafeler değil, niyetler.

Afiyette kal azizim.

Rüya

10.5.17

 

Leave a Reply

