E Hadi Bakalim

Standard

Simdi yazacagim anlatacagim tek tek, ama sadece bir tane amacim var, icim acilsin. Yoksa, sen bir sey ogreneceksin, nasihat verecegim, modadan, ekonomiden, politikadan bahsedecegim falan yok. Ha bak, sonrasinda onu da yapabilirim, ne de olsa okuduk lan o kadar, bir ise yarasin degil mi? Ama gel gor ki, sunu yaziyor olmamim, bir kac nedeni var.

Simdi, Turkce klavye kullanamiyorum. Ya da su Mac’de Turkce klavye nasil ekleniyor bilmiyorum. Eklense dahi eklemem. Ayy, gotum diyebilirsin. De. Cok da umrumda. Ama olay su, ben sevmiyorum karmasikligi. Zaten yazmam gerektiginde Turkce bir sey yazmiyorum, gerekli durumlar olmuyor. O yuzden, ozur mu dilesem bilmiyorum ama, Ingilizce karakterle Turkce ic dokus okuyacaksiniz. Ama baktim, boyle, bir gun o kadar cok okuyan eden oldu ve cok rahatsiz oldu bu isten, soz, degistiririm o gun. Sizin icin bir klavye eklerim!

Yaziyordum ben, ama Ingilizce yaziyordum, he hala da yaziyorum da, bazen insan boyle tum ictenligi ile sovmek istiyor. Ana dilinde sovmek gibisi yok. Sirf o yuzden bir blog actim simdi. Bu blogla ne yapacagimi ben de bilmiyorum. Ama bir kac tuyo vereyim;

  • Uluslararasi Iliskiler okudum, Iktisat ile de cift anadal yaptim. Yani politika ve ekonomi icerikli bir kac isyanimi gorebilirsiniz.
  • Master yaptim yurtdisinda. Arada oyle boyle degil, deli gibi ozluyorum. Aranizda gidecek olanlar olursa diye bir kac tavsiyede bulunabilirim, ya da sirf ozledim diye bir kac sacmalik karalayabilirim.
  • Ben evi 13 yasinda terk etmis bir insanim. Bunu da her yerde soylemeyi aliskanlik haline getirdim. Terk ettim dedigime bakma, okuyacagim diye kalktim tasindim baska bir yere. O zamandir, oyle sehir sehir dolasiyorum okuyacagim diye. Bu 10 senelik surecte basimdan gecenleri yazabilirim ya da yazmam bilmiyorum.
  • Biraz gezdim tozdum, belki onlari da karalarim, bir kac fotograf falan cektim orada burada, belki onlari da yayinlar, hikayelerini yazarim diye dusunuyorum.
  • Acayip okuyorum, seviyorum yani. Bir favorim yok. Cunku sonsuz bir denizde tek bir baligi bulamadim daha ben. Oyle arada kitap tavsiyeleri de verebilirim.
  • Izliyorum da ben simdi. Her turlusunu izliyorum diyemem. Bakalim, belki bir kac bir sey de oralardan gelebilir.
  • Yaziyorum iste, daha once yazdigim seyleri de buraya koyarim belki.
  • Baktim, bu olay tuttu, benim gelen kutusunda sonsuz mesajlar var, istek mistek – ay, ne hayalperestsin be Ruya – ona gore de gidisati ayarlayabilirim diye dusunuyorum.

Basta anlasalim, yazim hatasi yaptim ise, benden kaynakli degildir. Klavye meselesinin ustune, bir de otomatik duzeltme var, arada cok biliyormus gibi degistirebiliyor, gozumden kacmis olabilir.

Ote yandan, benim agzim bozuk. Pek hanimefendi degilim yani. Nasil konusuyorsam, oyle yaziyorum. Ha kiminize gore bu saygisizlik olabilir, agzi bozukluk degil de nasil konusuyorsam oyle yazdigim, ama; ben edebiyat yapiyorum demiyorum ki! O yuzden kizmayin.

Bir cok seye karsiyim ben. Besiktasli degilim ama, yasadim 3 sene. Carsiyi bilirim. Ama ondan degil her seye karsi olmam, yapim bu, ne bileyim.

Aman bekledigimden de uzun oldu bu simdi, kisacasi bu. Tutarsa yasadim, tutmazsa, iki gun aglar sonra da bakarim yoluma.

Bir de, pek normal degilim ben. Cok soylendi bu bana, artik inanmaya basladim.

Severiz insallah birbirimizi,

Opuyorum,

r.

21.02.17

4 thoughts on “E Hadi Bakalim

Leave a Reply

